Friday, February 8, 2013

Mina ja sport

 Mulle meeldib sporti teha ja olen ka tegelenud erinevate spordialadega (tennis, iluvõimlemine, korvpall, ujumine, kergejõustik). Praegu olen keskendunud kõige rohkem tantsimisega
 Olen tantsimisega tegelenud 7 aastat. Käin hetkel kahes tantsukoolis -Gabriele Moe- ja Tantsukoolis ja Laine Mäe Tantsukoolis. Homme toimub suur tantsuvõistlus nimega Koolitants. Seal osalen ma viie tantsuga. Show, estraadi, tänavatantsu, vabatantsu ja eesti kategoorias. Olen tantsugruppides kõige noorem tantsija, seega võistlen 10-12 klassidega, olles ise alles 13-aastane.
 Teiste spordialadega olen tegelenud algklassides. Need mulle nii väga ei istunud. Aga mulle meeldis, et sain erinevaid asju katsetada ja proovida.
 Mulle televiisorist ei meeldi nii väga spordisaateid vaadata. Need on minu jaoks natuke igavad.
Aga sporti teha on tore, viib mõtted mujale. See on veel pealekauba tervislik tegevus.
 Pildid on tehtud Koolitanstu fotograafi poolt.

No comments:

Post a Comment